טוני פיט - התוכנית שמותר לאכול הכל ובחוכמה 
תזונאיים קליניים בעלי תעודת מקצוע מאושרים 
 איך זה עובד ​​​​​​​

השיטה שלי שונה משל כולם כיוון שאני מתאים
את עצמי אליכם ולא להפך, בניגוד לאנשי מקצוע אחרים.
לרוב איש המקצוע ירצה שתתאימו את עצמכם אילו "לשיטה" לשבלונה מוגדרת מראש שהוא יצר וכאן מתחילה הבעיה.
ברגע שלא תתחברו לאותה "שיטה" אולי תוכלו להתמיד בה מספר חודשים, אך לאחר מכן תחזרו חזרה לאן שהייתם והנה השקעתם זמן, כסף וזיעה לחינם.


הליווי מלבד הליווי הסטדרטי היום יומי בווצאפ, אני גם עושה ליווי יזום אופן אישי מזה אומר, אני באופן אישי בכל שבוע פונה אליך ובודק איתך באופן יזום איך עבר השבוע, בודק את ההתקדמות שלך, בודק את המדידות ונותן לך הנחיות להמשך. ובעיקר מלמד להמשך דרך חדשה ושימור התוצאות שהשגת בתוכנית.

התהליך תחילה אנו מבצעים ייעוץ ואבחון מקיף, דרך נוסחה מדוייקת שלי נדע כמה אחוזי שומן גופך וכמה קלוריות גופך צורך.
נרכיב תוכנית תזונה אישית לפי המטרה שלך, סדר היום שלך והאופי שלך, עם ירידה לפרטים הקטנים ובהתאם להעדפות האישיות שלך. אני מאמין שצריך להנות מהתהליך ולא לסבול, ולכן התפריט כולל גם מאכלים ‘’לא בריאים’’, הכל בצורה נכונה ומאוזנת. מספר הארוחות ישתנה בהתאם ליכולת שלך.
נבחן כמה פעמים תרצה להתאמן בשבוע ואת רמת האימון בו אתם נמצאים ונבנה לך תוכנית אימון מתקדמת. מתאים לאימונים בבית גם ללא ציוד או אימונים בפארק/ או בחדר הכושר. ​​​​​​​

לאחר עשור של פעילות וליווי של מעל 30,000 לקוחות שעברו אצלי. המדע התקדם והפכתי את תוכנית הייעוץ תזונה ואימונים לאונליין אנושי מזה כשלוש שנים.
גייסתי את טובי המומחים מארץ והמעולם ללא הגבלת מרחק על-מנת לתת את הטיפול המקצועי והטוב ביותר עבור הלקוח, ללא הוצאות נוספות שמיותרת עבור הלקוח. 
לשם השוואה בדקנו במשך שנה את הנסוחאות שלנו למדידת שומן מול מכשור בשווי של עשרות אלפי שקלים ונוכחנו לדעת שרמת הדיוק שלנו זהה.

(אנשים מאמינים שאחוזי שומן הם פרמטר מייצג, אך לצערנו, כל עוד לא מודדים אתכם עם מכשירי הדמיה כגון MRI שאף איש מקצוע בישראל בודק איתו, אין לאחוז השומן שמדדתם שום משמעות ממשית.זה יכול לתת כיוון, אך זהו לא מדד מדויק להתקדמות. כל המשקלים שיש בחדר הכושר או בבית, קאליפרים או מכשירים דומים אחרים אינם אמינים ולא מייצגים את אחוז השומן האמיתי בגופכם. מכשירים אלו מושפים מכמות הנוזלים בגוף ואלו עלולים להשתנות באופן משמעותי מיום ליום.)